2011-02-14T12:21:44
Tags: aptaujas, preses relīzes, valentīndiena
Mārketinga un sabiedrisko attiecību cilvēki jau kādu laiku ir uztaustījuši nāvīgo veiksmes stāstu kā pazibēt cilvēkiem gar acīm ar visādām aptaujām. Tad nu labāki un ne tik labi aptauju autori rauj augšā un protams Valentīndiena ir lielisks iemesls, lai uztaisītu kādu aptauju.
Latvijas iedzīvotāji mīlas priekiem automašīnās nododas reizi mēnesī. Sensacionāls pētījums no «Hansa auto». Izrādās, ka 80% aptaujas dalībnieku – gan sievietes, gan vīrieši labprāt izmanto automašīnas intīmiem brīžiem, turklāt dara to bieži.
Aptaujātie par ērtāko vietu nosaukuši priekšējos un aizmugurējos sēdekļus, bez šīm vietam jau īpaši daudz citu vietu neatliek. Lai vai kā, aizmugurē to darīt esot ērtāk, bet priekšā neaizmirstamāk.
Visaktīvāk automašīnās mīlējās BMW, Mescedes, Honda un Opel īpašnieki, kuri apgalvo, ka ērtākā vieta, lai mīlētos ir BMW – aizmugurējais, Mercedes – pasažiera, Honda – vadītāja sēdeklis, bet Opel automašīnā, iespējams mīlēties jebkurā vietā. Nereti kā ērta un aizraujoša mīlēšanās vieta tiek minēts arī automašīnas bagāžas nodalījums.
Es pilnīgi iztēlojos seksu opel astra sedana bagāžniekā. Viennozīmīgi neaizmirstams piedzīvojums. Turklāt aktīvākie mīlnieki mašīnās esot Jāņi un Ilzes.
Ar aptaujām spridzināt pamanījās ar «Bite Latvija». Savā aptaujā secinot, ka katrs piektais Valentīna dienā apsveiks ar pikantu sms. Par labāko dāvanu otrai pusītei gandrīz 40% aptaujāto atzīst kaislīgu skūpstu, savukārt, 36% Latvijas iedzīvotāju – romantiskas vakariņas.
Uz seksa tēmu spiež arī «Viasat». 7% respondentu skatoties romantisku kino vēlas nodarboties ar seksu! Tas patiešām ir kaut kas revolucionārs. Vai tiešām skatoties otrdienas romantisko LNT vakaru Jūs pārņem uzbudinājums nevis miegs?
36% Latvijas iedzīvotāju romantisko filmu laikā vēlas apskaut savu mīļoto, 16% – iedot buču, 7% – mīlēties, bet tikai 6% – atzīsties mīlestībā. Nedaudz vairāk nekā 18% norādīja, ka romantiskās filmas neizraisa vēlmi paust savas jūtas, savukārt 17% atzina, ka šobrīd nav mīļotā cilvēka.
Taisnības labad jānorāda, ka «Viasat» bija vienīgais uzņēmums, kurš norādīja respondentu skaitu un vecuma grupu. Aptaujāto skaitu norādījusi arī lielveikalu ķēde «Maxima». Kura savā aptaujā konstatējusi, ka katrs trešais savu mīļoto cilvēku sauc par «zaķīti».
Popularitāti iemantojuši arī tādi mīļvārdiņi kā mincis un mincītis, pupsiks, kaķītis, runčuks, bumbulītis, saldumiņš un lāčuks. Latvijas iedzīvotāji savām otrajām pusītēm mēdz izvēlēties arī dažādas netradicionālas iesaukas, piemēram, murkšķītis, breksītis, speķucītis, žužukiņš, kaķumītis, sušķītis, pekausis, cukuriņš, bubucis, bubiņš, žubīte, circenītis, fledermausis, piksijs, čebītis, masipusiks, džekenīte, bonikiņš un citas.
Ļoti centies arī tirdzniecības centrs «Domina», kurš pat neatsaucas uz mistisku aptauju, bet vienkārši formulē pieprasītākās dāvanas. Protams starp rindiņām lasāms – jo dārgāka dāvana, jo lielāka mīlestība.
Lai arī ne vienmēr dāvanas emocionālo vērtību nosaka tās cena, mīļotā dēļ cilvēki ir gatavi šķirties arī no paprāvām naudas summām. Piemēram, kāda sieviete svētkos dāvanā saņēmusi sejas krēmu 150 latu vērtībā, bet cita – „Dolce&Gabanna” saulesbrilles ar ornamentu, kas veidots no swarowski kristāliem 331 lata vērtībā. Vēl kādai mīļotais īpašā dienā uzdāvinājis kažokādas apmetni 240 latu vērtībā. Nauda netiek žēlota arī dāvanu iegādei vīriešiem. Piemēram, kāds stiprā dzimuma pārstāvis dāvanā saņēmis televizoru aptuveni 2000 latu vērtībā, bet cits ticis pie mājas trenažiera aptuveni 150 latu vērtībā.
Aptaujeles gan laikam šogad nav tikušas cauri bargajam mediju redaktoru filtram un plašsaziņas līdzekļos, pat portālos neparādās. Žēl, ka tā. Sadaļā «joki» droši varēja vienu otru ielikt.