«Swedbank» filiāle draugiem.lv

2015-06-17T09:14:51

Tags: swedbank

Meklējot kontaktus «Swedbank» konsultācijām, nejauši pamanīju dīvainu norādi Swedbank draugiem.lv filiāle. No sākuma padomāju, ka kāds ir sajucis prātā un ierīkojis KAC* tieši draugiem.lv birojā. Veicot nelielu gūglēšanu atklāju, ka tā ir tāda kā «virtuāla filiāle» portālā draugiem.lv

Tas ir tāds portāls, kurš pirms gadiem 10 strauji iemantoja popularitāti Latvijā un bija ļoti stilīgi sarakstīties draugos ielikt bildītes un iekomentēt albūmiņu. Šobrīd tas ir palicis diezgan nestilīgi, hipsteriem nez kādēļ draugiem.lv nepatīk.

Šeit ar virtuālu rindas mašīnu Swedbank piedāvā sniegt virtuālas konsultācijas par dažādiem jautājumiem. Pēc virtuālā numuriņa paņemšanas tiek solīts, ka mēs tiksim informēti par rindas pienākšanu, tomēr tā nenotika, jo paliekot portālā draugiem.lv, bet ne swedbank lapā, tu nekad neuzzināsi par pienākušo rindu. To konstatēju pēc brīža atgriežoties filiālē, kur mani gaidīja KAC speciālste Inga (it kā). Vēl mulsinošāk bija tas, ka programmētāji savu mājasdarbu nebija izdarījuši līdz galam un blakus Ingas vārdam ielādējās picture not found placeholderis.

Es neesmu piekasīgs, tā kā Inga bija kautrīga un neko nerakstīja, saņēmos drosmi un uzrakstīju viņai pirmais – īsu, skaidru Labdien. Tieši piecas minūtes vēlāk Inga saņēmās man atbildēt un es jau sajutu, ka esam uz viena viļņa. Tādēļ uzreiz ātri steidzos uzdot savu sasāpējušo jautājumu cerībā beidzot saņemt atbildi. Laikam mans salikti pakārtotais teikums un tam sekojošais jautājuma teikums ar palīgteikumu bija sarežģīti. Inga apklusa un pazuda no horizonta uz minūtēm 5-6. Pēc tam tomēr nolēma man atbildēt un pēc atbildes sniegšanas izmeta mani no filiāles.

Šeit pat man kā rūdītam interneta lietotājam bija WTF? Man taču bija vēl papildjautājums, ar to jūsu no mājaslapas izkopēto atbildi es visu neuzzināju. Un vispār, kur palika standartfrāzes par Priecāsimies redzēt jūs atkal, jūs esat mūsu mīļākais klients, mēs iztērēsim visu naudu jūsu vietā? Absolūta vilšanās, kas beidzās ar reāla cilvēka sazvanīšanu, lai noskaidrotu atbildes uz saviem jautājumiem.

*KAC – Klientu apkalpošanas centrs